Sunday 27 July 2014

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1


Hallo. Sånn ser jeg ut i dag.


Dere som kanskje har lest mine tidligere blogger (er dere her? det er bare å si hallo <3) husker kanskje at jeg elsker lister. Så i dag blir det et listeinnlegg. Denne listen fant jeg på supermarie.net.


Ti ting jeg vil gjøre før jeg dør
- Å elske noen av hele mitt hjerte. Gifte meg. Leve hele livet sammen med et annet menneske.
- Få barn.
- Lære å designe og sy mine egne klær. Dette er en kjempestor drøm, jeg har så mange ideer!
- Forsøke å spille skuespill. Jeg har drømt om å være skuespillerinne hele livet.
- Elske meg selv, respektere meg selv, bli trygg på meg selv.
- Bli skikkelig god til å lage mat!
- Få mange nye venner, ta vare på de vennene jeg allerede har.
- Eie en hund.
- Se pyramidene i Egypt.
- Nyte livet, være takknemlig for livet, leve i øyeblikket.

Ni ting om meg selv
- Jeg samler på klistermerker.
- Noe av det beste jeg vet er gresk yoghurt med honning.
- Jeg synes fugler er kjempekule, og jeg blir glad bare jeg ser en fugl!
- Ponyo er favorittfilmen min.
- Jeg elsker sko, og jeg eier over 15 par høyhælte sko.
- Favorittsangen min er You av Gold Panda.
- Jeg er humørsyk, jeg gråter mye, jeg ler mye.
- Jeg har danset ballett i over 10 år.

- Is er veldig viktig for meg, jeg forsøker å spise minst en is hver dag.




Åtte måter å vinne mitt hjerte på

- Å lytte. Mennesker som lytter til det du har og si og annerkjenner følelsene dine uten å dømme deg er helt fantastisk.
- Jeg liker så godt gutter (og mennesker generelt) som har en sånn ro over seg. Gutter som er rolige og sikre, det er utrolig vakkert, og det føles veldig trygt.
- Kjøp meg blomster.
- Kjøp meg en is.
- Å være en snill og god person. Noen som viser kjærlighet, omtanke og respekt til de rundt en.
- At vi har lik humor, at vi ler av de samme tingene.
- Å være generøs. Ikke nødvendigvis med penger, men med tid, tilstedeværelse, oppmerksomhet, kjærlighet.
- Høye gutter med fine hender og armer. fint!


Sju ting jeg ofte grubler på
- Universet.
- Livet mitt.
- Livet generelt. Livet er et mysterium.
- Gud og hans prioriteringer.
- Hva andre mennesker tenker om meg (desverre. dårlig vane.)
- Hva det betyr å være voksen.
- Hvorfor vi ikke tar bedre vare på jordkloden vår.


Seks kjendiser jeg synes er pene
- Beyonce
- Laverne Cox
- Marilyn Monroe
- Viggo Mortensen som Aragorn
- IDUNN AMALIE ROOS <3
- Kaveh



Hallo!!! Han er så fin at jeg dør.

Fem ting jeg aldri vil gjøre

- Skade noen med vilje.
- La frykten for å gjøre feil hindre meg i å tørre å ta sjanser.
- Bli bitter.
- Havne i fengsel.
- Behandle noen som mer eller mindre enn et menneske.


Fire ting jeg har kjøpt den siste måneden
- Sørlandschips
- 15 pack med lollipop
- Capri-Sonne fairy drink
- Denne nye, rosa scallop-bikinien som får meg til å føle meg som en havfrue når jeg har den på:



Tre ting som får meg til å le
- Parks and recreations.
- Vennene mine.
- Pitbull.



To gamle favorittlåter jeg hørte på når jeg var yngre

- Toxic - Britney Spears
- What dreams are made of - Hilary Duff



Altså, denne sangen er ALT! Jeg kunne sett den 100 ganger på rad tror jeg. Paulo får endelig som fortjent, fantastisk, i love it. Barndomsnostalgi på sitt beste <3.


Én ting mange ikke visste om meg
- Jeg er faktisk ganske flink til å spille landhockey
.

No comments:

Post a Comment