Saturday 26 July 2014

En fin dag!





Ah! Hver gang jeg tar bilder med mobilen min ser det ut som jeg har tatt bilder med en potet.

Men jeg syns på en måte også det er litt fint. Mobilbilder er veldig personlige, ikke så oppstilte liksom, bare øyeblikk. Så får det heller være at if i had a dollar for every pixel i would have one dollar. Å ha et bilde på minnet er det viktigste, ikke bildekvaliteten.

I dag. 26 grader i skyggen. Det er så fint ute. 


Jeg og Bård (min bror) jobbet for bestefar i et par timer. Jeg var ganske sur for å måtte jobbe i sommervarmen og sang 86 vers av 'fiskeboller lengter etter havet' for å holde ut. Etterpå spiste vi middag, laksetaco. Til dessert spiste jeg lollipop og slikka sol.

Senere på kvelden dro jeg på kaffikari og spiste sjokoladekake med Kristina. Vi snakket om alt mulig og observerte båtlivet i Ulsteinvik. 


En kjempefin  dag og kveld, jeg er takknemlig for livet mitt <3

No comments:

Post a Comment