Thursday 24 July 2014

Ny begynnelse



Neimen hallo.

Her sitter jeg og drikker en Capri-Sonne og skriver mitt første innlegg på min nye blogg.

Jeg vet ikke helt hvordan denne bloggen kommer til å bli, men den som lever får se. Jeg skal hvertfall forsøke å skrive minst et innlegg hver dag. Du er hjertelig velkommen til å lese denne bloggen, men jeg kommer til å blogge for min egen del. Jeg vil ha noe å se tilbake på, ta bilder av livet mitt, skrive ut tankene mine, dele fine ting.

Det er viktig for meg å uttrykke meg, derfor tror jeg denne bloggen kan være viktig for meg.

Litt om meg selv:

Jeg heter Inger Kristine, men du kan kalle meg IK, for det har vært kallenavnet mitt alltid. Jeg er 18 år og er født 24. Mai 1996. Jeg bor i Eiksund og skal begynne på VG3 studiespesialisering til høsten. Av og til jobber jeg litt på Kiwi. Favorittfrukten min er vannmelon. Jeg elsker å gå med kjole. Jeg begynner å gråte veldig lett. Jeg skulle ønske jeg bodde på en sky.


Snakkast.

No comments:

Post a Comment