Friday 29 August 2014

Hallo sol!







Det ble plutselig så fint vær? Jeg trodde det var i ferd med å bli høst, men solen skinner og det er 20 grader ute. Skyene er så vakre i dag. De ligger så lett som bomull på himmelen. Å se på en sky som driver forbi får meg alltid til å føle meg rolig.

Hahahah, denne bloggen får det til å se ut som jeg spiser is hele tiden. Jaja. Man må hvertfall spise is når det er fint vær, og helst ganske mye ellers også.

I dag tok vi klassebilde og portrettbilde på skolen. Jeg så ut som en potet på portrettbildet mitt. Men det er vel slikt man bare må leve med. Man kan jo ikke være fin på alle bilder som blir tatt.

Videre i kveld skal jeg bare slappe av, kanskje dra på besøk til Nanna.


Håper at alle som leser har en fin kveld, klemklem!

No comments:

Post a Comment