Saturday 16 August 2014

Handletur


I dag tidlig satte vi oss i bilen på vei til kjøpesenteret Moa. Mamma hadde foreslått at vi skulle dra på før skole-shopping i dag, så da ble det sånn.


Vi kjøpte bolle og te på kafe.

Vi var på Moa i ganske mange timer, og etterpå dro vi hjem. Men ikke uten å ha handlet, selvfølgelig. Her er dagens innkjøp:



Skjørt fra Bik Bok. Dette skjørtet føler jeg er helt typisk meg. Veldig fint hverdagsskjørt som kan brukes alle årstider (med/uten strømpebukse).


Bukse fra Bik Bok. Jeg har kjøpt en ny bukse! Nå har jeg flere enn bare den ene med et stort hull på kneet, hahahah.

 Bukse nummer to fra Bik Bok. Toppen er også kjøpt i dag, fra Gina Tricot.


Cardigan fra Bik Bok. Denne har mye ull i seg, er romslig og lang. Den blir nok kjempegod å ha til vinteren.


Sko fra Unisa, kjøpt på Mani. Ååå, jeg er så forelsket i disse skoene! Elsker at de er så casual, men at de er veldig fine likevel. Disse vil jeg bruke massemassemasse i høst! Elsker flatforms, synes det er så fint.

Nå må jeg legge meg. Skal opp på jobb i morgen og må vel prøve å få litt søvn før den tid. GOD NATT ALLE STOR KLEM

No comments:

Post a Comment