Saturday 2 August 2014

Min største drøm

















1. Spice Girls

2. Destiny's Child
3. How Ya Doin'? - Little Mix ft. Missy Elliott
4. Orange Caramel
5. Bootylicious - Destiny's Child
6. Say You'll Be There - Spice Girls
7. Little Mix
8. og 9. Orange Caramel fremfører sin sang Catallena

Min største drøm her i livet er å være med i et verdenskjent girl band!

Tenk å få reise verden rundt og promotore girl power gjennom sang og dans i fantastiske antrekk.

Jeg elsker girl bands fordi det handler om samhold, vennskap, musikk, dans, glede, kjærlighet, positivitet, feminisme/girl power, å se kjempesøt ut, matchende antrekk, glitter og stas.

P.S. jeg tror jeg nesten hadde gjort hva som helst for et slikt french fries antrekk som Orange Caramel har på seg i den siste videoen. JEG ELSKER FRENCH FRIES!!!! Hadde jeg hatt et slikt antrekk skulle jeg brukt det hver eneste dag
!!!! Jeg hadde sett helt fantastisk ut!!!!!!

No comments:

Post a Comment