Thursday 7 August 2014

Onsdag sjette August




Sånn ser jeg ut i dag. Jeg tror kanskje jeg har hatt på meg denne buksa hver dag i et år nå. Jaja. Det er favorittbuksa mi. Den er kanskje ikke så fin, men den er behagelig!

Jeg synes det er så godt å bo i plaggene sine. Denne buksa har et stort hull på kneet, jeg tegner små hjerter overalt på den (man må huske på å elske seg selv), den er romslig og jeg kan bevege meg i den. Jeg elsker å bruke plagg til de er utslitt, å føle at litt av livet mitt sitter igjen i et plagg.

I dag har jeg vært på jobb. Etter det tenkte jeg at jeg ville lese et blad, så jeg kjøpte Det Nye.



Jeg vet ikke helt. Kanskje ikke helt min kopp te.

Men jeg er sånn på utkikk etter et nytt favorittblad! Jeg synes det er så gøy å lese blad, men det er så få blad jeg liker. Før elsket jeg Costume, leste fra perm til perm, Costume var et høydepunkt i hverdagen. Men nå har jeg vokst fra det.

Vil lese et blad som forteller meg at jeg er god nok som jeg er. Vil ha et blad som ikke prøver å selge meg noe. Vil ha et blad som inspirerer meg til å vokse som person. Vil ha et blad som inspirerer meg til å gjøre noe med livet. Vil ha et blad som føles ut som en klem når jeg leser det.

Sånn i titiden dro jeg og Ingvild på kjøretur. Altså, jeg elsker å sitte på med Ingvild! Vi bare prater og skravler og kjører.
  Å bare kjøre i sommernatten med en god venn, det synes jeg er veldig veldig fint.





Det er ganske så fint på  Flø!

Nå skal jeg sove så godt og det håper jeg du gjør og :)

No comments:

Post a Comment