Thursday 21 August 2014

RUSS 2015

Til våren blir jeg russ. Det har jeg tenkt mye på og grudd meg mye til. Jeg er ikke akkurat noen partyløve. Jeg drikker ikke og jeg er heller ikke så glad i å gå på fest.

Jeg har egentlig tenkt meg at russetiden blir masse stress, misnøye og bortkastede penger.

MEN

I dag kom representanter fra russeservice til skolen vår. De hadde med seg russeklær som vi tredjeklassinger fikk prøve. Og det ble mye gøyere enn jeg på forhånd hadde trodd!

Jeg tror det er noe med at russebuksen er et lite kreativt prosjekt, man kan liksom sette sitt eget preg på plagget. Jeg blir inspirert når jeg blar gjennom katalogen og ser alle de fine russetingene:




Jeg tror jeg skal gå for den første eller tredje buksen fra venstre. Den første buksa har strikk nede, noe som er veldig praktisk og fint. Men bukse nummer tre har glitter i stoffet, så selvsagt har jeg lyst på den!!! (man ser det ikke på bildet, men ja den glitrer)
 


Hahahahha, jeg og Idunn har tenkt å bestille singleten i midten. WOOP WOOP!
 


Har tenkt å bestille disse knappene! Så fargerike og fine. Håper jeg kan bruke de til noe kult.


Her er noen av bokstavene man kan bruke til å stave navnet sitt på buksa. Jeg planlegger å gå for de i gullpaljetter! Elsker elsker paljetter.


De fleste strykemerkene var ikke helt min smak akkurat. Det virker som at circa alle strykemerkene handler om fyll/sex eller Jesus. Det er jo helt greit det liksom, men jeg skulle ønske det kunne være litt mer variert utvalg så alle følte seg representerte?

Men jeg fant hvertfall disse kjempesøte strykemerkene med dyr på! Her er det fugler, slanger, elefanter, fisker, hunder, katter, alle slags dyr. Disse vil jeg ha på buksa mi!

Som dere kanskje forstår, kommer jeg til å gå for en veldig fargerik og glad russebukse. Det er jo viktig å feire når man er ferdig med 13 års skolegang.

Så nå gleder jeg meg endelig litt til russetiden :).

No comments:

Post a Comment