Friday 12 September 2014

Fjelldag

I går var det fjelldag på skolen. Jeg har glemt hva fjellene vi gikk på heter, men vi gikk hvertfall fra Hareid til Ulsteinvik over fjellet. Jeg gikk sammen med Nanna og Sigvald for det meste.



Jeg og Nanna gikk sammen og snakket om mange ting. Det var i grunn veldig koselig.
Nanna




På veien ned fra fjellet møtte vi mange bittesmå frosker som hoppet rundt om kring. Jeg fikk akkurat tatt bilde av denne frosken før han hoppet videre. Var han/hun ikke fin? Jeg lurer på hvordan det er å leve som frosk.


Etter fjelldagen fikk jeg sitte på med Ingvild hjem til henne for å spise mat. Vi hadde M&M's i bilen og hørte på Nicki Minaj

Senere på kvelden var jeg på jazzbalett og russebilmøte. Det var en laang dag, jeg var ganske så sliten da jeg gikk og la meg i går kveld. Jeg er egentlig fortsatt ganske så sliten, hahah.

Nå skal jeg spise kveldsmat hos bestemor og så skal jeg sove så godt. Klem

No comments:

Post a Comment