Sunday 21 September 2014

Ringenes Herre og sjokolade

For en noen dager siden skrev jeg denne tweeten på twitter:



Og i kveld kom mine beste venner på besøk med fem sjokoladeplater og bokssettet av Ringenes Herre extended edition


Vi kom oss bare gjennom film en av tre, men ååå, det er tanken som teller!



Nanna, Ingvild og Ågot. I tillegg var Trude og Erika også her.

Jeg har jo ikke blogget på 3 dager, så hva annet er nytt? Mamma og pappa har reist til Kreta, så nå er jeg alene hjemme i en uke. Men det går veldig fint egentlig, jeg trives godt i mitt eget selskap. Og dessuten har jeg heldigvis bestemor som nærmeste nabo.

Ellers har Knut Nærum nylig hatt på seg EIKSUND t skjorten:



Jeg aner ikke hvorfor eller hvordan Knut Nærum har fått tak i denne t skjorten, men han ser hvertfall helt fantastisk ut!

No comments:

Post a Comment