Wednesday 24 September 2014

Voksenpoeng

Jeg bor hjemme alene akkurat nå, siden foreldrene mine er på Kreta. Og jeg har lagt merke til at det er mange ting man tar for gitt når man bor hjemme hos foreldrene sine.

I dag kom jeg for eksempel til å huske at det er en god ide å hente posten. Og i postkassen var det jo ganske.... fullt:



Jaja.

 Etter skolen drakk jeg te med min kjære Ågot:



 "NEI ikkje ta bilde då...."

"Jo ej skal ha til bloggen!"

"Ååååå NEI...."



Det er koselig å få besøk når man er hjemme alene

Men SE! Jeg har laget middag i dag! Det har jeg faktisk gjort hver dag siden jeg har vært her alene. Det høres kanskje ikke så imponerende ut, men jeg er hvertfall stolt av det. Føler at jeg får masse voksenpoeng når jeg lager middag og vasker opp hver dag.



Ellers har jeg på meg favorittgenseren min i dag, ❤ STARK


Nå skal jeg skifte ut av Stark genseren og dra videre på balett. Håper at alle som leser har en fantastisk Onsdag!

No comments:

Post a Comment