Sunday 5 October 2014

Når man klemmer fingeren i en bildør

Neimen hallo.

Nå har jeg ikke blogget på over en uke. Og det er jo slikt som skjer. Siden sist har det skjedd veldig lite i mitt liv, forresten. Jeg har jobbet og vært på skole og dansing, stort sett.

Men det skjedde faktisk noe litt dramatisk på Torsdag. Jeg var på vei ut av en bil, og skulle lukke døren bak meg. På en eller annen merkelig måte fikk jeg ikke fjernet hånden ordentlig, og plutselig sto jeg der og ropte med fingeren klemt fast i bildøren.

Not so fun...


Så på Lørdag dro jeg til legen og fikk hjelp:



Nå er fingeren så stygg og vond under bandasjen at jeg ikke vet hva jeg skal foreta meg. Det er jo bare en liten skade, og det går over etter hvert. Men det er så sykt irriterende å ikke kunne bruke høyrehånden til noe særlig fordi langfingeren er så vond.

Skal prøve å komme inn igjen i vanen med å blogge litt hver dag. Syns det er så koselig med blogg og å ha et sted der man samler opp tanker, bilder og hendelser fra livet sitt.

No comments:

Post a Comment