Friday 19 December 2014

Den siste tiden

NOOOOOOO E DET ENDELIG JULEFERIE!!!


Ååå, det er godt med ferie nå. Den siste uken har jeg vært helt utslitt, uten at jeg vet hvorfor. Jeg føler ikke akkurat at jeg gjør så mye. Men man kan vel bli sliten av å ha mye å tenke på også.

Uansett. Jeg tenkte jeg kunne oppsummere litt siden jeg ikke har blogget på noen dager.

På Onsdag var det aktivitetsdag på skolen. Alle kunne melde seg på en aktivitet før mat, og en etter mat som varte i 2 og en halv time hver. Jeg var leder for dansegruppen, og der var jeg både før og etter mat.

Alle fikk gratis mandarin: (jeg elsker mandarin/sitrusfrukter)



Og grøt til 30 kroner: (jeg ANER ikke hvorfor dette bildet er så dårlig)


I kantina var det utstilling av pepperkakehusene som gruppa for pepperkakehuspynting hadde laget:


De som hadde laget det fineste pepperkakehuset fikk premie. Og gjett hva premien var? Gavekort på 50 kroner i kantina! Åååå.... UVS!


Her er koreografien jeg lærte bort til dansegruppene, forresten:




Jeg laget en enkel og kort koreografi, slik at alle skulle kunne henge med.

Det var veldig gøy å være leder på dansegruppa, mye gøyere enn jeg hadde trodd! På dansegruppa jeg hadde etter mat var det to jenter som gikk på danseskole i Herøy. Det var så gøy å se dem danse, for de har en helt annen dansestil enn den klassisk/jazz stilen som jeg har danset hele livet. På gruppa etter mat var det meg, to jenter fra danseskolen min og de to jentene fra Herøy. Vi viste hverandre danser, og hadde det skikkelig gøy med å snakke om de forskjellige dansestilene.

Hahahhahaha, på Torsdag (i går) var jeg på vinmonopolet for første gang:


Dette bildet oppsummerer mitt forhold til alkohol perfekt. Jeg kjøpte ingenting, men var med Nanna, Kristina og Runa inn.

I tillegg handlet jeg litt julegaver i går, og broren min, Bård, kom hjem.


I DAG har vi hatt juleavslutning på skolen:



Vi i 3ST4 ble selvfølgelig plassert på fysikkrommet. Altså, jeg sverger, klassen vår blir alltid nedprioritert. Hver gang det er et eller annet som skal arrangerest, så blir vi enten glemt eller så får vi det dårligste alternativet. I førsteklasse for eksempel, hadde vi klasserom på brakka. Og i dag på juleavslutning fikk vi fysikkrommet der det egentlig ikke er lov til å spise en gang?

Menmen, vi gjorde det beste ut av det, og hadde det egentlig veldig koselig. Vi hadde frokost med masse god mat, quiz og utdeling av secret santa julegaver. Jeg fikk en plate med kvikk lunsj sjokolade med min secret santa. OG jeg fikk flest poeng i quizen, så da vant jeg en julestrømpe med godteri.


P.S. jeg er egentlig SYKT stolt for å ha vunnet quizen for jeg vinner aldri noe som helst.

Men adjø, nå skal jeg se finalen av Legend of Korra. Vi snakkast!

No comments:

Post a Comment