Wednesday 14 January 2015

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er så SYKT irritert akkurat nå!

I går kveld var jeg så lykkelig og glad for at jeg klarte å legge meg tidlig. Og så kommer pappa opp klokka NI om morgenen i dag og sier at jeg har forsovet meg.

Hele denne skoleuka har bare forsvunnet. På Mandag var jeg på kjøretime fra etter mat og ut den dagen. I går var jeg på glattkjøring fra 08:30 til 11:30 og kom meg ikke på skole før i ettiden. I dag skal jeg på et annet ærend i Volda. Jeg skulle ta en buss fra skolen 11.37. Så da skulle jeg jo få med meg halve skoledagen i dag, men det går jo ikke når jeg forsover meg. På Fredag skal jeg på bykjøring, så der forsvinner mye av den dagen også.

Jeg er så drittlei av å ta kjøretimer. Jeg hater å kjøre bil. Det er bare skummelt og ekkelt og vanskelig og om jeg ikke hadde bodd i Eiksund så hadde jeg aldri i verden tatt lappen. Jeg er så SINT for at jeg må ta alle disse kjøretimene og at det tar så mye tid fra skolen.

Det er bare ROT.

1 comment:

  1. shiiiiit aaaaahhh jeg føler denne så sykt! the struggle is real, sliter med samme dritten selv akkurat nå!

    ReplyDelete