Friday 16 January 2015

En koselig kveld ❤

I kveld har jeg vært på klassefest for 3ST4 hjemme hos Astrid. Klassen hadde med seg forskjellige retter, og så laget vi tapasbord. Vi hadde blant annet stekte poteter, pastasalat, wraps, tortillas med dip, meksikansk gryte, brokkolisalat og focacciabrød. Nam! Det var kjempegodt, og jeg ble sittende og spise nesten hele kvelden (hah, som vanlig).

Jeg føler at det ble en veldig vellykket kveld. Det var veldig fint å ha en slik kveld der vi slappet av og koste oss. Jeg føler at jeg ble litt bedre kjent med mange i klassen, og det er en god følelse.







Hele klassen står i dessertkø. Se forresten på armen til Nanna til venstre i bildet! Jeg elsker mobilkameraet mitt. Fantastisk.

På navnelappene våre på bordet fikk vi alle en tittel. Typ "klassens ....".



Idunn ble klassens søta! Og så velfortjent, Idunn er den søteste og beste jeg vet om ❤ ❤ ❤


Og jeg ble altså klassens Mor Teresa?? Jeg forstår ikke helt hvordan, men det var veldig trivelig uansett. Det er hyggelig å vite at jeg er en snillere person enn jeg tror selv.



Jeg vet ikke helt hvordan man lager tapas, så jeg tok med meg oreokake, hahah. Det var jo en suksess. Nesten hele kaka ble spist opp. Dessverre sto kaka for lite i kjøleskap, så den ble litt myslykket. Men den smakte heldigvis godt selv om den skled litt ut.

I morgen skal jeg på BYKJØRING. Jeg gruer meg. Masse rundkjøringer og stress. Jeg kommer helt sikkert til å begynne å gråte.

Uff, jaja.

God natt!

No comments:

Post a Comment