Thursday 1 January 2015

HAPPY NEW YEAR




Godt nytt år!

I går feiret vi nyttårsaften hos Ågot. Vi spiste tapas og koste oss. Vi sju jentene. Trude, Nanna, Erika, Ingvild, Ågot, Synne og meg. Det er så hyggelig når vi er alle sammen. Vi har så mye på hver vår kant, så det er ikke så ofte vi får tid til å møtes alle sammen. Men når vi får det til, som i går, er det alltid like koselig

Da vi var ferdige å spise dro vi videre til Kristina (bortsett fra Erika). Der var vi i et par timer før vi circa halv tolv dro videre til den gode nabo (!).
Jeg trodde aldri i mitt liv at jeg skulle sette min fot på den gode nabo, men livet er fullt av overraskelser. Og det endte faktisk opp med å være en veldig ok opplevelse.

Hurra for det nye året! Hurra for 2015! Måtte det bli et godt et.

No comments:

Post a Comment