Monday 19 January 2015

Om meg






Gamle bilder fra i sommer. Jeg fant dem her en dag og synes de var ganske fine.

1. Hvor gammel er du?
Jeg er 18 år gammel.

2. Hvor gammel føler du deg?
Jeg føler meg både yngre og eldre enn alderen min. Jeg føler meg yngre fordi jeg føler meg uerfaren og uansvarlig Jeg føler meg eldre fordi jeg er ganske kjedelig når det kommer til fest og moro for eksempel.

3. Hva har du gjort i dag? ( Mandag)
I dag våknet jeg klokka 7. Jeg dro på skolen, kom hjem, spiste middag, og nå ligger jeg her og skriver dette. Venter på at jeg snart skal dra på dansing.

4. Sommer, høst, vinter eller vår? Hvorfor?
Vinter. Jeg elsker at det er mørkt og koselig. Jeg elsker kalde, klare netter med stjernehimmel. Jeg elsker snø. Jeg elsker den store vinterjakken min. Det jeg elsker mest med vinteren er at alt ligger i ro. Hele verden går liksom i dvale. Sommeren er fin den også, men den er liksom så varm og masete.

5. Er du besatt av noe?
Jeg er besatt av Eurovision Song Contest. And proud of it! (litt)

6. Nevn tre ting man kanskje ikke vet om deg?
1. Jeg kan alle sangene på Born This Way albumet av Lady Gaga utenat.
2. Jeg har aldri blitt stukket av en bie, veps eller humle i hele mitt liv.
3. Jeg er faktisk ganske god i innebandy.

7. Hvordan vil du tilbringe dine pensjonisttilværelse?
Herregud! Jeg gleder meg sånn til å bli pensjonist! Dette snakker jeg og Idunn om hele tiden. Da skal vi sitte på valaker og skryte av barnebarna våre og så skal vi dra på CRUISE!

8. Hvor i verden skulle du ønske at du var akkurat nå?
Santorini. Da skulle jeg spist yoghurt med honning på restaurant på en restaurant, og vinden skulle forsiktig blåst i håret mitt.

9. Hvilket humør har du nå?
Jeg er litt stressa egentlig. Nervøs for fremtiden.

 10. Hva er favorittgodteriet ditt?
Når det gjelder smågodt så er det alt som er surt! Sure lepper, kirsebær og små dødningshoder. Ellers ELSKER jeg potetgull. Det er så godt. Favorittsmaken er sourcream and onion.

11. Favorittbutikk?
Lush! Jeg lever for badebomber. Når jeg blir rik skal jeg bruke alle pengene mine på badebomber. Ah!


12. Er du morgen eller kveldsmenneske?
HAH. Helt klart kveldsmenneske. På morgenen er jeg nesten ikke et menneske en gang, jeg er bare trøtt og sint. Men jeg elsker kveldstiden. Det er så koselig. Og jeg føler at mennesker blir mye åpnere i kveldstimene, det er en sånn egen atmosfære, jeg elsker det.

13. Har du blitt sydd noen gang?
Nope. Det er ganske utrolig med den uflaksen jeg bruker å ha. Men nei, heldigvis ikke.

14. Hvordan så livet ditt ut for 10 år siden?
Da var jeg 8 år. Hmmm.... Året var 2005, jeg gikk i tredjeklasse, og Lizzie McGuire the movie var favorittfilmen min. Jeg syklet som en vind til Eiksund barneskole hver dag, jeg leste Julia (og Topp i skjul), spilte døball i friminuttet, og hadde det ganske så bra tror jeg?

15. Har du andre navn?
Jeg har Inger Kristine. Bare det tror jeg.

17. Har du, eller har hatt et kallenavn?
Jeg har vel blitt kalt IK stort sett hele livet, og trives godt med det. Jeg er veldig glad i kallenavnet mitt, og føler at de som kaller meg Inger egentlig ikke kjenner meg så godt. Da jeg var liten ble jeg også kalt Tine og Titine.


No comments:

Post a Comment