Thursday 29 January 2015

#RANT



1. Screenshot av en kommentar jeg la igjen på denne saken
2. Tweet av Cher. Jeg elsker twitterbrukeren hennes

Det er ikke det at jeg tror toppbloggere trenger å bli forsvart av meg. Jeg er helt sikker på at de som blogger på et slikt nivå er tykkhudet og kan passe på seg selv. Men noen ganger blir jeg bare så lei av folk som alltid må rakke ned på bloggere. Jeg blir lei av folk som ikke ser på blogging som et fullstendig yrke. Hvorfor? Bloggere er jenter som er modige nok til å gå ut i verden, vise seg selv, bygge seg selv. Og så skal de få kommentarer om at det de gjør ikke er godt eller ordentlig nok? NEI!

Det finnes så mange veier å gå i dette livet, blogging er en av dem. Jeg synes blogging burde være en like akseptert livsvei for unge mennesker som andre jobber eller studier. La oss, som unge mennesker, støtte og respektere hverandre i de valgene vi tar! Fordi vi er bra, vi er viktige, vi er fremtiden. Mangfold er bra, og ingen skal være redd for å gå utradisjonelle veier utenfor jobb og studier.

Gjør hva du vil. Give em hell kid.

Ok #rantover. I'm out.

No comments:

Post a Comment