Friday 20 February 2015

Veien til førerkortet



Pus ligger krøllet sammen som en liten rev på sengen min mens jeg leser veien til førerkortet. Kanskje det kjedeligste lesestoffet jeg har opplevd i hele mitt liv. Men, jeg må få tatt teorien for å få ta lappen, så da er det bare å bite tennene sammen og lese seg opp.

Det er ikke så mye å blogge om i vinterferien. For det meste leser jeg teori, sover lenge om morgenen, danser rundt i pysjamasen min og ser på Rupaul's Drag Race. Jeg har sett alle episodene en gang før, men det er så gøy at jeg ser det igjen med glede. Dessuten ser jeg det nå på netflix i HD og kan ta screenshots av alle de fantastiske antrekkene ❤.

Jeg planlegger og skriver forresten et kjempestort innlegg om Rupaul's Drag Race, så jeg håper det er interesse for det.

Til neste gang, STOR KLEM!

No comments:

Post a Comment