Thursday 26 March 2015

★ ★ ★ CARTOON HERHOES 2015 ★ ★ ★



1. Logo laget av flinke Silje Ekevall Sandbrekkene.
2. Oss på russebilen, øverst fra venstre til høyre: meg, Runa, Erika, Ingvild, Serine, Trude og Nanna.

Vi har fått logoen til russebilen vår! Cartoon Herhoes 2015! Jeg er så fornøyd. Jeg synes den er fin! Og jeg vet at det synes de andre på bilen også.

Jeg har jo gruet meg masse til russetiden. Men nå som jeg ser framgang på bilen, så er det faktisk litt.... gøy? Det trodde jeg aldri jeg skulle si, men det er sant! Det er gøy med russebil som prosjekt, å se at man lager noe fint, det liker jeg. Jeg gruer meg vel fortsatt ganske mye til selve russetiden, men at det er gøy med russebilen gjør jo det hele litt bedre :).

Vi skal jobbe masse med russebilen i ferien (det må vi, heh), så jeg legger vel ut litt bilder er av prosessen etter hvert.

Nå skal jeg gå å lage vafler til påskelunsjen som 3ST4 skal ha i morgen, snakkast!

No comments:

Post a Comment