Wednesday 25 March 2015

DOLLY








En liten dame på 152 cm med stort hår og enda større pupper. Jeg elsker Dolly Parton!

Jeg elsker at hun (som hun selv har uttalt) ikke bryr seg om å være moteriktig. Hun bare tar på seg det hun selv liker. Jeg har lyst å tapetsere rommet mitt med bilde nummer 2. Dolly literally does not give a fuck! For en herlig utstråling.

Stort platinablondt hår, stort smil, stor utringning, farger, farger, farger, paljetter, dramatiske buksedresser, høye hæler, blomster i håret, lange negler, øreringer, glorete, more is more!

Jeg har også begynt å høre på musikken hennes, og liker den veldig godt hittil. Mamma har jo elsket Dolly Parton så lenge jeg kan huske, så jeg er kjent med de mest kjente sangene hennes. Elsker Here You Come Again, Save The Last Dance For Me og Jolene fra før av, men prøver å høre mer i dybden nå.

No comments:

Post a Comment