Tuesday 24 March 2015

En fin sky



Phew. Her hadde jeg plutselig ikke blogget på en uke. Jaja. Det er sånn som skjer. Siden sist:

- Har det vært solformørkelse. Hele klassen satt og så på livestream i klassen, og jeg skulle ønske jeg var på Svalbard
- Har jeg hatt min siste jobbhelg på butikken. Deilig å ha en mindre ting å dele tiden på, spesielt nå som eksamen nærmer seg. Samtidig er jeg litt bekymret for hvordan jeg skal finansiere lappen og russetiden og livet videre?
- Skolen has been a bitch. Det er så mye nå. Jada, jeg vet at sånn er det og det må man bare akseptere og takle. Men likevel er det så tungt.
- Har jeg blitt så blakk at netflixabbonomentet mitt har blitt oppsagt :(. Ugh, gi meg penger. DONATE TO SAVE A LIFE!
- Har jeg sett denne fine skyen i dag på vei hjem fra skolen. Elsker bomullsskyer. Våren kommer ❤

No comments:

Post a Comment