Monday 9 March 2015

Sometimes, I’m the mess. Sometimes, I’m the broom. On the hardest days, I have to be both



Sitat i overskrift av Rudy Francisco.

Det er ikke alltid like lett å være en person. Noen ganger er det alt for mye å gjøre og alt for lite tid og ressurser. Rot. Det er lett å utsette ting, ta pauser eller gi opp. Men noe av det mest kjærlighetsfulle man kan gjøre mot seg selv er faktisk å ta ansvar og rydde opp i rotet, selv om det ikke er så gøy der og da.

Det er en læringsprosess. Jeg er ikke den flinkeste til å ta ansvar, tvert i mot. Men jeg kan prøve, og jeg kan bli litt bedre hver eneste dag.

Snart ferdig. Jeg må bare gjøre det aller viktigste og så kan jeg gå og legge meg. I natt blåser det ute, og da synes jeg det er ekstra koselig å ligge i en varm seng å sovne inn.

No comments:

Post a Comment