Wednesday 4 March 2015

The road is home











Jeg har funnet en fotograf med det eventyrlige navnet Nirrimi Firebrace, og jeg har blitt helt forelsket i bildene hennes.

Nirrimi har skutt kampanjer for blant annet Diesel og Billabong, men bildene hun tar på privaten er de aller vakreste synes jeg. Over her ser dere noen av bildene fra bloggen hennes theroadishome .

Jeg synes det er helt magisk hvordan hun fanger lys, liv og detaljer i bildene sine. Åh, så vakkert! Jeg blir faktisk helt målløs. Nærheten mellom datter og far på det første bildet, uttrykket på den lille jenta som blir kastet opp i været på bilde nr 7, rynkene på den gamle damen på det siste bildet.

I tillegg til å være en utrolig fotograf, er tekstene Nirrimi skriver på bloggen sin helt fantastiske. Det er så mye sjel. En blogg jeg anbefaler på det varmeste.

Så besøk bloggen hennes på theroadishome theroadishome theroadishome

No comments:

Post a Comment