Thursday 5 March 2015

#throwbackthursday

NÅ har jeg stelt i stand et sykt moro innlegg! Det synes jeg hvertfall selv! Heldigvis synes jeg selv at jeg er morsom.

Jeg har tatt mye bilder opp gjennom årene, og jeg er glad i å mimre. Derfor tenkte jeg at jeg kunne skrive et throwback innlegg fra tidligere tider. Nå har vi kommet til Mars måned, og jeg tar et tilbakeblikk på Mars 2009 frem til Mars 2015.

Mars 2009



Jeg håper ikke jeg blir drept for å legge ut dette på internett. Sorry Erika! Du var kjempesøt

Vi var på Dombås! Ååå som vi hadde gledet oss til det. Vi gikk i sjyndeklasse på Haddal barneskole og følte oss voksne. Jeg sto på slalom for første gang og døde nesten. Det var en kjempemorsom tur, men også veldig dramatisk. Ingenting er mer dramatisk enn å være 12 år, tross alt. Noen av jentene prøvde å snike seg inn på guttene sitt rom.Som straff måtte de ringe hjem til foreldrene sine og forklare hva de hadde gjort. Tårer og dramatikk. Jeg var sur fordi ingen hadde spurt meg om jeg ville bli med å snike meg inn på guttene sitt rom. Good times.

Vi må dessuten aldri glemme slagordet til skiskolen på Dombås:

Prøve. Prøve igjen. KLARE DET!


Mars 2010


Eiksund lå dekket av snø.


 
Jeg hadde sterke følelser for matte. Grunntal 8! Vanskelig! 13 år!



Hahahahahahahhaah, jeg så SYKT MYE på Dr. Phil! Dette vil Kristina og Katharina forstå, vi elsket Dr. Phil på ungdomsskolen og snakket om han hele tiden. gamleTVen var også veldig fin.


Jeg nappet øyenbrynene for første gang og måtte så klart ta bilde.


Mars 2011


 
Jeg eksperimenterte videre med sminke ( L O L ) og dopapirkrøller i håret. Hahahahahah, jeg husker også at jeg brukte den leopardjakka utrolig ofte på ungdomsskolen. Jeg ble tross alt ikke kåret til Årets Stil 2009 på juleballet i åttendeklasse for ingenting!



Jeg hadde en flipptelefon som het Mr. Flipp! MR. FLIPP! Dette hadde jeg helt glemt før jeg så dette bildet, og jeg holdt nesten på å begynne å gråte da jeg husket det. Altså, Mr. FLIPP!!! Ååå classic.


Jeg gikk på sang på kulturskolen og fikk diplom for å ha vært med på konsert.


Mars 2012

Jeg hadde kjøpt speilrefleks for konfirmasjonspengene mine og kunne plutselig ta mye bedre bilder.



Vi hadde fått TLC på tven og det ble min nye favorittkanal. Over her har jeg tatt bilde av beauty and the geek australia. Savner TLC veldig når jeg ser dette. Ubeskrivelig TV kanal.


Vi var hos Ågot. Synne hadde svart hår og jeg husker at Ingvild alltid hadde på seg caps på denne tiden.


Jeg var egentlig ganske søt.




Vi var i Molde på hyttetur. Å. Jeg får sånn vond/god følelse i meg når jeg ser dette. Dette var en utrolig fin periode av livet mitt husker jeg.

Mars 2013

Jeg har ingen bilder fra Mars 2013. Jeg hadde sluttet å ta bilder. Jeg husker ingen verdens ting fra 2013 bortsett fra at jeg ikke hadde det så bra.

Mars 2014




Vi var på middag hos Erika. Hahahah for et bilde, if i had a dollar for every pixel i would have one dollar.

 
Jeg, Idunn og Ågot hadde High School Musical maraton!!!!! Det må vi gjenta, Troy 4ever.



Vi danset på Sjøborg. Husker ikke hva anledningen var, men husker at det var en veldig fin dag. Elsker dansejentene. Tenk at jeg har fått vokse opp med dem! Savner Katharina når jeg ser dette.


Mars 2015


Nå. Mars 2015. Livet er ikke alltid like lett, men man må se fremover. Det er mye å se frem til, og mange nye minner som skal skapes.

No comments:

Post a Comment