Monday 6 April 2015

Strynehytta

Fra Lørdag til i dag har jeg vært på hyttetur i Stryn (det er derfor jeg ikke har blogget) sammen med mamma, pappa, Torger, Bård og kjæresten til Torger, Anna. Her er litt bilder fra turen.


Strynehytta! Dette er en hytte som jobben til pappa eier. Da jeg og søsknene mine var små var vi her ofte. Derfor var det veldig rart å komme tilbake hit nå, siden det er sånn circa 10 år siden jeg var her sist gang. Det føles ut som hele hytta har blitt mindre? Men det er vel jeg som har blitt større.


Denne hytta har ikke bare en, men TO hemser! Det var det kuleste med  hytta da jeg var liten. Vi klatret opp og ned hele tiden husker jeg.


Da jeg og Anna kom frem til hytta spiste vi bolle.


Her har jeg skrevet i hytteboka da jeg var liten. "JIPPI METTE MARIT FEKK EIN GUT" har jeg skrevet med store bokstaver. Lol! Relevant info!



Pappa og Bård.


På Lørdag så vi på Eurovision Song Contest sin jubileumssending. Conchita


Scrabble.

No comments:

Post a Comment